Blev en lugn ...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Hemmakväll istället...
 
Vi hade planer på att dra ut på stan ikväll..
Våran coach i boxen har fyllt 30 och dom skulle fira henne på Hard Rock i stan... så tänkte vi slå 2 flugor i en smäll och fira Syrran som fyller 40 på Tisdag med..
 
.Men Jag hade en dotter som väckte mig kvart över 7 i morse och LInda fyller som sagt 40 på Tisdag så hon är ju bara gammal och trött...
 
 
Så det blev en middag hemma hos LInda sen dog jag typ på deras soffa... kul.. haha.. så jag och Daniel åkte hem .. fast vi hade ju redan skaffat barnvakt åt Elina som sover hos Daniels föräldrar ikväll..
 
Jag känner att det behöver jag innerligt... dessa sjukdomar i dessa veckor har tatt död på mig.. jag är helt slut i kropp och sinne...en sovmorgon i morgon kommer nog göra susen.. får ju en timme extra för vintertiden oxå.. herre så skönt...som jag skall sova!!!
 
Är ju inte helt frisk från Bihåleinflammationen och det känns... ibland pulserar det riktigt uppe vid näsan och huvudvärken är hemsk.. jag känner det i kroppen med.. men jag ville inte äta mer pencellin då min kropp inte klarar av det så jag hämtade inte ut den sista kartan av tabletter...
har kortison sprayen som jag kan använda.. poch förösker verkligen bli frisk.. tar det rätt lungt på träningen fast jag borde nog inte träna alls.. 
VILL BLI FRISK NU!
 
Var dock hos tandläkaren i Torsdags igen.. mitt sår läker fint och infektionen är borta.. måste dock fortfarande skölja med koksalt varannan dag plus en bakteriedödande vätska som jag skall skölja munnen med.. 
allt för att inte få tillbaka det...
 
Jag vill bara avsluta detta inlägg med att säga förlåt till dom få läsare jag har.. jag vet att min blogg just nu suger hästballe.. den är så uppriktigt sagt förbannat tråkig så har ni inte somnatr ännu av att ha kommit hit på detta inlägg så är jag fan imponerad.. jag har inte så mycket roligt att skriva om just nu... 
jag har tappat det...
 
och jag behöver nog det...
jag är en mycket stressad person... och jag behövde släppa på vissa tvång...
Jag bränner ut mig så jävla lätt.. och veckan innan Turkiet var verkligen att sniffa på utbrändheten...
nu har jag magkatarrkänningar av alla sjukdomar och medeciner.. så jag måste verkligen ta det lungt... bloggen blir lidande...
jag skriver inte för mina läsare.. jag skriver för min egna skull.. jag tycker det är kul att ha.. att gå tillbaka till.. träningsinläggen har jag haft som en utvecklingsdagbok kan man säga...
nu är jag rätt nere på ruta ett igen...
när jag var som bäst nu innan "utbrändhet", Turkiet och sjukdomar så var det ju nästan 4 strikta pull-ups som gällde.. nu klarar jag 1.. kul. mitt nyårs mål är 5...
och en tävling i Halmstad nalkas i Februari och jag är lite sugen på att anmäla mig.. men då jävlar.. då e det mycket prioritet på träning och det vet jag inte om jag fixar... Elina är nummer 1 för mig... jobb.. hushåll och träningen kommer sen... allt annat kommer få raderas ur mitt liv...
 
jag hatar denna stress i ens liv.. är det så här det kommer vara att ha barn.. och jobba full tid... 
pallar ju fan inte.. man orkar ingenting...
min kropp säger ifrån... jag bränner ut mig direkt och kroppen tar på sig sjukdomar...
det är inte värt det...
jo att skaffa barn självklart men allt annat...
 
hade man haft råd hade jag gått ner på halvtid på jobbet... men det finns inte på kartan...
min samtidigt så rastlösa kropp hade inte pallat det heller...
 
nä.. nog om detta.. nu skall jag tvinga mina dödströtta ögon att se på ännu ett avsnitt Sons... igår grät jag som ett litet barn till avsnitt 3 på säsong 5...
usch.. 
man lever sig verkligen in i en serie ...
 
dagens träning tog ut mig fullständigt.. feberkänslan i kroppen under kvällen har suttit som en betongkeps på mig...
 
ont i ljumskar och leder...
nacken värker och jag vill bara ligga still.. och inte röra mig...
så sängen har omslutit mig..
dax att sätta igång avsnittet sen somna gott utan en Elina som väcker mig i morgon bitti..Mammas lilla älskling.. älskar henne till rymdens alla planeter och tillbaka men ibland behöver man ett break.. ett break i småbarnslivet...
ÄLSKADE BARN!
 
 


Kommentera inlägget här :