Hemma igen:)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Har ni saknat mig???
Inte skrivit på över en vecka..
Har ju inte direkt haft tillgång till internet där nere och har verkligen inte prioriterat det.. Har slappat.. Solat.. Ätit.. Badat.. Druckit och haft det riktigt gott med familj, släkt och vänner..
Vi blev 28 st där nere som hade det riktigt gott.. Vi landade kl 3 i natt och var väl hemma här först vid 4.. Så jävla trött nu.. Måste sova.. Ville bara hälsa att jag lever.. Förutom att Elina satte en nagel i Daniels öga på flygresan ner vilket resulterade i sår på hornhinnan och att Elina vaknade upp snor förkyld första dagen så skall vi inte klaga.. Det pissregnade 1,5 dag och blåste iskall vind några dar men annars var det underbart.. Grymt fint hotell.. Men en vecka räckte gott och väl.. Känslan att få krypa ner i sin egna säng var obeskrivlig.. Nu skall jag sova.. Kalas för Daniel imorgon.. 
Familjen samlad=)



 
 
 
 
Ja lite brun har man allt blivit=)


Kommentera inlägget här :