Krupit ner..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
I sängen.. Har ett glas rött i handen och hörlurarna är på för några avsnitt sons..


 Så grym serie!!!
Jag hoppas min förkylning skall vara som bortblåst i morgon när jag vaknar.. Och att Elina har en feberfri natt och sover hela natten i sin säng utan att vakna.. Hmm,, så trött av hennes vaknande på nätterna.. Hög feber och har sovit PÅ mig hela nätterna. Inte så kul när man själv är dålig.. Igår efter Daniels träning så åkte han och hämtade resesängen hos hans föräldrar i hopp om att hon kunde nöja sig med att sova i den i båtar rum.. Nä.. Vid midnatt vaknade hon och det enda som hjälpte var att ga henne sovandes på mitt bröst.. Måste ta mina sista tabletter för dagen för smärtan i munnen nu med.. Så håller vi tummarna.. Saknar träningen som fan.. Känns som man förlorat en vän.. Varit borta så länge nu.. Saknar känslan.. Folket i boxen.. Ja allt.. Mina muskler är på väg bort.. Så oxå min bränna.. Usch deprimerande.. Kan man svälja alvedon med rödvin.. Känns moraliskt inte rätt men va dan.. Det är lördag.. Kl är nio på kvällen och jag ligger i sängen.. Nått roligt får man väl ha!! :)

Kommentera inlägget här :