Aldrig mer!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag utsätter mig aldrig för detta igen... 
Jag är fullkomligt helt slut i mitt psyke just nu...
så som jag mått nu den senaste veckan.. fy fan!!!
Jag har aldrig varit så nära ett psykiskt sammanbrott...
jag mår skit.. velat gråta.. så stressad inombords och varit helt psykiskt störd.. både Daniel och Elina har fått stå ut med mig...
jag fattar inte... hur kan jag bli sån här bara för att jag skall ut och resa...
vad FAN är det med mig!!!
SERIÖST!!!!
Om jag glömmer packa ner nått går det ju alltid att köpa...
hur kan jag stressa upp mig så här...
 jag har gråtit ,skrikigt... stressat och varit helt galen här hemma.. stackars Elina har blivit så ledsen... 
jag är fullkomligt helt slut...
jag kommer trilla ihop i en liten hög på planet då det känns som det är där jag kommer få slappna av.. 
Stackars Elina har inte ens velat gå och lägga sig om kvällarna för hon har ju märkt av min stress och hur jag har mått...
jag mår så jäkla dåligt för hur jag betett mig mot henne...
USCH!!!
Nu vill jag bara gå och lägga mig vakna utvilad imorgon köpa nån leksak till skruttan som hon kan ha på planet sen packa det sista göra i ordning mig och ÅKA!!!!!
nu hoppas jag innerligt att jag kommer må bra i veckan och verkligen njuter och slappnar av....
 
 
 


Kommentera inlägget här :