Festen igår!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Silken lagom och härlig fest det blev!

Först var det ju kalas mellan 12-16 sen åkte jag hem och tog en powernap och bytte om och fixade mig och åkte sen tillbaka..

Kl 18 var det fest för vännerna.,

Blev grillat och en hel del dricka och dans., efter kl 1 på natten checkade jag in och gick och la mig i gästrummet.. Kort därefter så dog festen och alla gick och la sig.. Alldeles lagom..

Man är väl lagom häftig idag..

Men men..

Vaknade redan strax efter kl 9 ..

Vi åt frukost där och gick över och hämtade Elina.,

skönt när dom bor grannar..

Vi packade in allt i bilen och åkte hemåt.. Gott:)

Min outfit för kvällen=)

festen hölls till i tältet och garaget=)

Här lektes det lekar=)

Daniels bror med det "lilla" drinkglaset=)

Grilltajm=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JUNITJEJ:

Så snygg festoutfit!

Kommentera inlägget här :