När inget blir som planerat..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Sitter helt slut i soffan nu..färdig för dan.. Sånna här dagar önskar man att man var mammaledig igen då hade jag hunnit och orkat allt! :( skulle tränat kl 19 men Daniel ringde när jag stod och bytte om på jobbet, han var tvungen att sticka och jobba igen då han hade missat en grej under dan.. Kul.. Var tvungen att handla så jag fick åka hemåt, möta Daniel på parkeringen och flytta över Elina till min bil så fick hon följa med mig och handla! Efter det var det hem och börja med maten! Både jag och Elina var tokigt hungriga.. Tog dock väldigt lång tid.. Så vi fick ätit nu först vid kvart över 19 .. För Elina var det pyjamas och bums i säng efter det.. Jag är helt slut.. Skulle kunna somna här och nu.. Hösttröttheten verkar ha kommit tidigt i år.. Tur man snart har en vecka semester.. 

Sliten som sjutton.. Fin solnedgång som visar sig utanför:)


Kommentera inlägget här :