Tränat!

publicerat i Träning;

Yes!!!

2 dagars träning och det börjar kännas så där gott i kroppen igen..

Jag blir peppad och man får blodad tand..

 

Jag vill ha sån träningsvärk så jag inte kan gå, skratta eller röra mig!!

Körde lite tuffare idag och energin flödar ur en.. Så jäkla gott!!

Kroppsfettet har ökat lite men det skall jag allt få trimmat till..

Musklerna är ju där.. Styrkan finns kvar.. Detta fixar vi:) 

Idag gjorde vi denna..!

På styrkedelen satte jag 3 strikta pull-ups i rad utan gummiband...

sen satte jag 5 st med svart gummiband och 5 kg väst på mig..=)

på dipsen klarade jag att göra 2 st strikta utan gummiband sen använde jag rött gummiband..

Woden var tuff.. mycket burpees.. hann göra 48 st burpees på dom 6 min...

efter denna ville Anders plåga oss lite till.. blev en 5 min amrap:

8 wall ball shots (6 kg)

8 KB swing (16 kg)

2 burpees

hann 5 varv plus 13 reps på 6 varvet..

gött!

 

 

 

Kommentera inlägget här :