Dagens..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag, Träning;
Usch idag var det ångest!!! Jag var galet trött för det första men jag tog mig dit och ser denna på tavlan.. 

Fy fan!!! Hjärtat började slå fortare!!! Värmde upp med DU och det kändes katastrof med kroppen.. Blä.. På styrkan tog jag 55 kg på stången.. Kändes hyfsat enkelt.. Dax för Woden.. Tig min 6 kg boll och ställde mig redo.. Började med 20.. Skaka av sen var det 10.. Kl var 7:31 när jag var klar med dom.. Först av alla.. Dax att börja hoppa.. Hoppade 40.. 20.. 20 och sist 10.. Kl var exakt 1 min senare.. 8:31 och jag hade fram till 12 min på mig att sätta 30 Muscle ups.. Haha! Dagens skämt. Kan inte ens göra en!! Så där hängde jag som en apa i ringarna!! Haha!! 

Maria satte steyåtag på mig med hopprepet.. :) 

Härligt gruppfoto efteråt.. :) 

Kommentera inlägget här :