Kvällens träning!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag, Träning;
Ja igår var det vilodag men idag var jag tillbaka i boxen.. Mycket marklyft!! 

På styrkedelen hade jag 85 kg på stången!! Kändes lätt!! Gött!! I Woden hade jag alldeles för lätt på stången i första delen.. Trodde inte jag skulle hinna byta vikt så körde på den vikten som jag ville ha på push press.. 30 ynka kg.. Åh så pissigt!! Var ju alldeles för lätt!! Men men.. Skön träning.. Svettig och hann nästan 5 varv på båda amrapen!! 

Fick kläder som jag beställt från sportamore i dag.. Linnet, byxorna och sport topen.. Allt från Reebook!! 

Efter passet stod syrran och försökte göra PB i marklyft.. Var tvungen att testa.. 120 kg.. Nope!! Gick inte.. Bad syrran ta av så jag kunde testa 110 kg då jag tagit 105 kg som mest.. Jo stången lyfte från marken men mer än så blev det inte.. FAN!!! Jaja!! Kommer fler tillfällen!! 

Kommentera inlägget här :