Shopping!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag, Shopping;
Ja idag har vi typ hängt i boxen hela dan som alla andra dagar.. Igår fick dom skåp och jag donade lite med dom medans Daniel och Krille tränade och Elina lekte i banyhörnan.. Efter nån timme tog jag och Elina på oss och tog en promenad till Allum.. Hittade ett par snygga skor till henne för 99 :- !! Hennes fötter har vuxit 2 cm sen sist vi mätte dom i höstas så 1 stl större på skor fuck det bli! 
Efter det så käkade jag och Elina lunch på subway.. Gott! Sen knallade vi tillbaka till boxen.. Daniel och Krille tränade klart och vi åkte hem.. Lillfia somnade gott i bilen hem och jag kunde lägga mig i sängen och slappna av lite.. Jobbig dag ångest mässigt.. Usch.. Behöver verkligen hjälp nu.. Måste ringa läkare.. :( ja vid 17 kom syrran och hämtade mig och jag fick äntligen med mig tv bänken som vi haft i källaren.. Blir så fint i boxen så.. Tränade och kom hem till lagad mat.. Ibland så.. Gott!! Nu är jag och Elina själva.. Daniel drog och jobbade natt nu.. Elina somnade sent nu så jag hoppas på en lugn natt.. Och gärna lite sovmorgon.. Hon sov väldigt oroligt inatt och väckte oss flera gånger.. Men vi fick till slut sova till 9:40.. Imorgon är det ju jobb och förskola så vi måste ju gå upp senast kl 9..  Så natti natt!

Kommentera inlägget här :