Veckopaus!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja jag har tydligen tagit semester härifrån oxå.. Lite tråkigt men antagligen välbehövt.. Fått kikat klart på säsong 6 av SOA istället om kvällarna!! Jäkla skit slut på sista avsnittet och det dröjer ända till september innan säsong 7 släpps!! Fan!! Jaja! Har en sjuk dotter här hemma med hemsk hosta och hon sover så oroligt och dåligt när hon är sjuk.. Vi har umgåtts med många sjuka nu det sista så detta var väntat.. Nu har även jag fått ont i halsen så vi får väl se om det bryter ut.. Varit helt slut idag.. Åkte och handlade förut det var allt.. Skulle varit på kalas idag kl 12 men eftersom Elina blev sämre under natten och jag har känning i halsen så stannade vi hemma.. Igår fick jag ju tränat sen kl 15 var vi hos Daniels föräldrar för att fira Daniels pappa.. Där blev det god middag bestående av råddjurssadel.. I förrgår så var det dax för den årliga kalkonmiddagen hos syster.. Vi tillagade en kalkon.. Blev riktigt gott!!! Ja nyår har ju passerat.. Det blev oxfilé middag hemma hos Therese och Mikael i Gråbo.. Vi spelade bingo och åkte hem redan innan 23.. Eluna somnade i bilen.. Jag och Daniel firade 12-slaget ute på balkongen.. 


Efter det gick jag och la mig.. Kul! Nyårsdagen firade jag med en löprunda och sen oxfilé middag hemma hos Daniels föräldrar.. I Torsdags så besökte jag och Elina Bettan med hennes söner.. Vi fika och tjöta skit.. Mysigt.. Härliga dagar.. Nu är det bara 1 dag kvar av ledigheten sen är det tillbaka på jobbet.. Rutiner och vardag.. Vi håller tummarna på ett bra år! 

Kommentera inlägget här :