Just nu....

publicerat i Allmänt;
. skulle jag nog kunna lägga mig ner och bara dööööööö!!!

jag har så ont i varje led i kroppen.. magen... huvudet.. hela jag VÄRKER!!!!!

Jag kom hem för bara en liten liten stund sen.. packa upp väskan.. tog hand om matvarorna jag fått handlat.. och fick bytt om till sovkläder sen äntligen få i mig en tallrik fiberfil med Kellogs K special




... för att inte glömma dom två knäckemackorna med rökt kalkon på.. !!! Visst e jag nyttig??..haha

ja gott var det...

ja efter jobbet idag var det snabbt snabbt snabbt hem... packa väskan... snabbt in på datorn för att snoka lite sen sätta sig i bilen igen och åka till klubbstugan.. samlas där.. byta om och åka till Partille.. dax för match... mot BJÖRNDAMMEN!!!!.. dom e sjukt bra!!!!!... men SATAN vad vi kämpa.. jag sprang och jaga den där jäkla bollen så jag höll på att dö flera gånger...



vårat lag...=)

börja ju på topp... sen gick jag ner på vänster mittfält .. och FY fan vad jag kämpa.. men jag fick mycket beröm vilket var tacksamt.. !!!!...

behöver jag..!!!

säger alltid till mig själv efter varje match att nästa skall jag FAN inte va med på.. men ändå står jag där på plan nästa gång.. taggad till tusen och tycker det e sååå kul...

men idag tog kroppen stryk kan jag lova.. jag har sån ledvärk just nu så jag känner mig febrig.. skulle kunna ligga i sängen en vecka just nu och bara sova känns det som.. jag dör.. var ont jag har... mår jag så här i morn .. hur FAN skall jag kunna ta mig till jobbet... nämen det går la över efter en natts vila...

jag e sååå trött just nu!!!!!

DÖTRÖTT verkligen.. och FAN vad det smärtar.. kanske skall ta en tablett så jag somnar gott.. orkar inte mer nu... ha det!!!!!!!!!

/// slagen hjälte!!!!!!

Kommentera inlägget här :