God Morgon..=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. eller ja... jag har faktiskt varit vaken sen 10.20..
då sa min blåsa ifrån... vet inte vad som hänt på sistonde.. kan det va att jag dricker mer vatten på grund av träning som gör det men min blåsa har nog fan krymt... i allafall på nätterna... jag HATAR att jag aldrig får sova ut ordentligt och inte vakna så där sjukt jäkla kissenödig så njurarna bara värker på en..!!!
man MÅSTE ju gå upp och kissa då.. och då när man väl tatt sig upp e det ju stört dumt att somna om..!
Haft problem med mina njurar som liten så jag måste lyssna på dom!!!
förut kunde jag gå timmar mellan kisseriet .. nu kissar jag väldigt ofta.. men tror det har med mina mage att göra oxå.. den är ju ofta svullen och då trycker väl det på blåsan kan jag tänka mig..=)
ja vad vet jag... leker doktor här..=)
Nä.. Jobba igår gick bra.. tiden gick förvånatsvärt fort..
skönt..
satt i bilen på väg hem redan 17 min över 1..
gott..
Daniel hade precis lagt sig när jag kom hem så han värmde upp sängen..=)
vi låg och kika lite på tv.. sen tok somnade jag.. så trött..
**********
Vi har nu avnjutit en god frukost.. och jag dricker mitt morgon kaffe som vanligt..
Snart skall vi ta på oss.. för kl 1 skall vi möta min kära Far, Farbror och våran trummis på mitt jobb.. hämta partytältet som jag ställt ut på gården där..
eller jag och jag.. en jobbar kompis fick köra ut det med trucken!
sen skall jag och Daniel på några ärenden inför kvällen...
sen hem.. fixa sig för att åka på fest..=)
jag är ju tvungen att köra och vara nykter... =(
DET SUGER!!!
Hade verkligen sett fram emot denna fest och på att få supa till det lite men ICKE!!!
Nej då skall vi få en spelning vilket vi inte haft sen gud gick i kortbyxer typ.. och vi skall samlas redan kl 9 i morgon bitti.. nej men det var väl roligt då!!!!
Ingen träning.. ingen sovmorgon och INGET SUPANDE!!!!
GAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!
Visst.. skit kul med spelning... men VAD FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så Ledsen Jennie om du hinner läsa detta idag... det e Åketråk klubben som kommer ikväll!!!
*sur*
Jag är nog extra bitter på grund av allt jobb jag haft dom senaste helgerna...
hade jag bara varit massa ledig så hade jag nog inte känt så här.. men just nu känns det som jordens jävla undergång!!!
Jag plågas verkligen!!
Vill typ gråta för det känns så jäkla tråkigt!!
Usch.. nä.. skall bli skönt med ledig helg om 2 veckor!!
Nä.. dax att ta på sig...
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Klart jag hunnit läsa det innan och det är ju bra för då får jag göra en välkomstdryck utan alkohol till dig =D. Får hoppas att du får det trevligt utan alkohol =), ska göra mitt bästa dock gör jag dig inte sällskap i nykteriet ;) det blir nog all in framåt kvällen. Men har en vän som också e nykter så du är inte ensam! Tycket det är super skoj att ni kommer iaf!!!

Nu ska jag förbereda lite mer saker här hemma. Har röjt undan från gårdagen precis =)!



Kram och ses sen!

Kommentera inlägget här :