Fredag 19/8-11

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
God Morgon=)
Ligger i sängen igen... gick upp för en stund sen.. käkade frukost och så gick jag och la mig igen...=)
sitter nu med en kopp kaffe i min hand...
VRÖÖÖÖÖÖÖL trött!!!!
Skulle nog kunna sova bort hela dan...=(
Men skall ju jobba ikvälll...
så skönt att vara ledig nu på dagen... tog ledigt för jag visste det skulle bli sent igår kväll .. var hemma först halv 2 på natten...
Men måste till jobbet idag i allafall men enbart för att hämta maskiner som jag skall låna till folk över helgen...
Kvällen igår var kanon!!!!
Har lite bilder och även ett film klipp sfrån Daniels telefon.. får vänta tills jag får dom...
Silken publik det var igår... så jäkla kul!!!!
Var så glad!!!!
Älskar ju detta!!!!
Jag och Casper innan vi gick på scenen...=)
nä.. jag orkar inte blogga... så jäkla trött... lite True Blood sen så åker jag och Daniel till jobbet...=)
Ha det=)

Kommentera inlägget här :