Lördagskväll=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Halloj igen=)
Jag sitter nu med ett glas rött och lite rostade majskorn..=)
det ni!!! =)-..
haha...
dagen börjar lida mot sitt slut... Daniel är ÄNTLIGEN på väg hem... han befinner sig i Stenungssund just nu på väg hem... han har ju varit på grävarkurs hela dagen.. även igår...
nu är han äntligen klar och jag sitter i ett sexigt nattlinne och väntar med rödvinet=)
Hihi..=)
Ja.. dopet var underbart vackert..=)
Dom fina föräldrarna! =)
Och lille William=) mitt i en gäspning=)
Här med Williams fadder Emelie med oxå..=)
Jag och Helene utanför kyrkan..=)
Lille William med ett rejält tag om mammas byst!=)
Alla fina paket han fick=)
Dom goda tårtorna...=)
Ja det var riktigt trevligt på dopet.. tjöta en massa med folk... vid närmare 17 åkte jag mot Hulan.. Ringde Marie och kollade hur långt dom hade kommit i flytten... så jag svängde förbi där.. dom har ju bytt lägenhet med Maries mamma som hade en trea... gör fräsch hade dom fått den.. med nya golv och tapetsering och målning!
efter det så åkte jag förbi min syster i Lerum där var även min andra syster med hela familjen.. dom skulle precis äta för dom grilla så då fick jag mat där.. med jordgubbar och grädde efteråt...
kan säga att idag har jag inte gått på nån diet!!!
vart PASTA sallad vid dopet.. med hembakad fralla.. och tårta på det.. sen hemma hos syrran vart det hemmagjord potatis sallad och sen chokladsås och marshmallows.. GRILLADE!!! Vem kan säga nej till det???
Så idag har jag SYNDAT!!!!
Jävla skit!!!
Men men!!!
en dag får man kanske.. haha!!!
nä.. väntar hem älsklingen.. jag vill MYSA!!!
NU KOM HAN!!!!!! =)

Kommentera inlägget här :