Morn!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. vet ni vad..??
Jag har faktiskt börjat få smak på semestern!!!
jag har inte sett fram emot den innan med tanke på att jag bara har 3 veckor och får fira den helt själv=(
men fan vad gott det skall bli... jobbar nästa vecka oxå sen e det ju faktiskt semester=)
jag skall till Liseberg och Ullared som jag brukar har jag bestämt...=)
gott..=) en heldag på Liseberg!! Vilka skall med..??
Nä.. dax att börja ladda för jobb... kaffet skall drickas upp=)
Daniel har ju typ semester denna vecka så han får jag dras med på morgonen nu...=)
ha en fin dag!!
TJIP!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Ja.. Ullared!! Var så längesedan.. sist va nog med dig :)

2:a kommentar, skriven , av Molly:

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

Kommentera inlägget här :