Svettigt!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Back home... svettig.. sitter framför fläkten och precis svept denna..
inte jätte nyttig men den var god och mättande...=)
skall in i duschen...=)
åkte ju bort till fotbollsträningen och sa hej... ville ju inte riskera nått med min tatuering på vaden nu .. så jag sa att jag åker upp till Härskogen och springer istället.. tyckte min tränare var en bra ide.. så det gjorde jag...
'
inser ju att jag behöver skaffa mig en killkompis som vill ut och springa med mig.. saknar verkligen det.. älskar att gå ut och springa med killar... blir man lite mer peppad!!!
föröskte få med mig Henke ut men dom hade städdag hemma så han fick inte åka för syrran...=(
men jag kämpade på..
men FAN vad tungt det va...
det gick åt ...piiiiiiip...
värdelös tid!!!!
men hade gott spring musik i öronen..=)
grym musik i öronen..=)
nä.. duschen väntar.. ha det gott..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Brorsan gillar ju att springa där :)

Kommentera inlägget här :