God morgon...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Det var redan Tisdag.. och dagen igår gick så jäkla fort... jobba... var sen på att gå ur sängen.. denna trötthet.. vad skall jag göra...=(.. allergin tar musten ur mig...=(
Ja efter jobbet var det hem snabbt.. duscha och klä på sig och göra sig snygg... sen kom ju Carina, Linda och vårat nyförvärv till uniten Therese...
Mot Fashion house i Mölndal.. dax för utbildningen... åhh så underbart peppad man blir... dom är så jäkla härliga allihopa... en tjej pratade så bra så jag satt som en fågelholk och lyssnade och antecknade så pennan glödde!!!!
var hemma först strax innan 10... då blev det kvällsmat.. sååå hungrig... hade bara ätit ett äpple på mötena...
sen kikade vi på Johan Falk filmen... GRYM!!!
sen var det nana time...
hade svårt för att somna...
tankar som far...
många beslut...
Nä.. dax för frulle sen åka och jobba...
ha det!

Kommentera inlägget här :