Söndag kväll...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... och det betyder att denna långledighet går mot sitt slut...
usch.. 3 hela veckor kvar tills min semester börjar men varför skall jag längta efter den... nu låter jag negativ men ärligt.. har bara 3 veckor.. och typ INGET planerat som vanligt...
hade man nått bokat hade man nog sett fram emot denna semester lite mer...
nåväl.. idag har jag hållt på med min diet i 1 vecka.. inte vågat väga mig...
tror inte det syns så mycket på vågen utan känns istället i kroppen...
men jag har inte ätit en enda godis bit eller nått chips.. lite jordnötter är det enda...
och popcorn..
låg ju ute på gräset förut en stund och gotta mig i solen.. Daniel joinade mig en kort stund .. han blir ju så uttråkad av att ligga där så han ligger bara och stör mig...
så jag låg där själv hellre..
efter kl 15 gick jag ner till tvättstugan och satte på 2 maskiner gick sen upp och duscha och så åkte vi till Linda och dom ...
Vi alla åkte sen ner till campino och käka.. jag tog en kebabsallad .. mums.. orkade bara hälften medans både Daniel och Henke fick i sig en hel plus lite av barnens Pizza...
galet!!
efter det åkte vi tillbaka till Linda och dom.. hoppade lite studsmatta med barnen...
var helt död efter det...=)
Just nu sitter jag och klappar snällt på min tatuering.. den börjar lossna i sårskorperna nu och kliar därför.. FÅR INTE KLIA och INTE PILLA BORT SÅRSKORPERNA!!!
Så jag klappar snällt på den istället...=)
så nöjd fortfarande...=)
tänk att jag skall plåga mig själv med en till tatuering redan på Söndag igen... fy fan.. jag e galen!
=)
nä.. slapp i soffan..
kikat på Tyskland- kanada matchen nu och önskar jag kunde vara hälften så duktig...!
Men vi har fått rätt tufft träningsschema över sommaren.. 3 löpningar i veckan hela sommaren.. haha
my goood!!!
Kommer ha löpar test 1 mil skall vi springa den 14 augusti...!
fy fan!
men det borde väl jag klara.. haha.. bara att ge sig ut!!
ha en trevlig kväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Kan du inte fota och visa alla dina tatueringar?

Kommentera inlägget här :