Tjenis!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Medans Daniel bryner köttet i pannan passar jag på att lägga ett inlägg...
var härligt med sovmorgon idag med...
gick upp strax innan 11...
tog och gjorde slag i saken att idag betsämma mig för att ändra mina kostvanor radikalt...
jag måste det.. ser just nu ut som en badtunna.. INTE OK!!!
jag måste gå ner i vikt nu...
vågen står nu på 73.9kg
och på mina 171.cm så låter det kanske inte så JÄTTE hemskt.. men jag mår dåligt av det därför tänker jag göra ändring...
utesluta så mycket kolhydrater som möjligt...!!!
Så i morse blev det yoguert med bär i.. hade frysta som jag värmde i micron.. ingen  musli...
sen 2 kokta ägg till bara... gott, mättande och njutbart!
sen drog jag ju till Floda.. dax fär rep.. tog bara en kaffe där och sket i både äpplekaka och kärleksmums.. det ni!!!!
JAG lixom.. kakmoonstret!!!
ja vi repa i över 2 timmar sen drog jag till affären.. handlade lite och åkte hem.. humöret är väl inte på topp då jag nu är VRÅL hungrig.. men INGET småätande här inte...
nu blir det fläskfile med god sallad och min goda sås till.. åhh så gott det skall bli...
kl 17 är det samling för match..!!
Räknar med storstryk som vanligt..=)
Så.. ha dethej=)

Kommentera inlägget här :