Tuesday night!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag sitter och nästan studsar i stolen för min ångest är alldeles för hög...
jag har inte rört mig på 2 dar!!!!
och min mage.. (okej.. den är svullen och är fortfarande öm) den bara växer känns det som!!
(NEJ INTE GRAVID!!)

Bara lagom tjock..=)
behöver ta tag i det... röra på mig mer... men har haft för mycket det sista...
tänk det finns alltid ursäkter...!!!
Nej men dessa dagar har jag faktiskt varit sugen på att ta mig ut... men igår hade jag för ont... idag så ringde min förman och sa att jag skulle hålla mig inne då dom varnat på radion om giftig rök från Bergsjön som spred sig mot Jonsered... hmmmf... typiskt...=)
jaja.. min dag i korthet!
Jobbat .. gick en timme tidigare för jag hade 2 fulla svarta soppsäckar med pantburkar från jobbet så jag var tvungen att åka och panta dom kände jag... det tog mig exakt en timme ATT panta dom.. höll på att bli tokig på den jävla maskiner som ständigt spottade ut flaskorna.. "Ej godkänd" " Botten först" " gäller ej här"

Den var överkänslig maskin jäveln för till slut efter mycket slit fick jag i alla flaskor och burkar och kunde gladeligen stoppa över 300 spänn i fickan... GOTT!!!
Skall köpa ett paket kakor till jobbet har jag lovat=)
Är ju snällt att jag får behålla pengarna då jag faktiskt tar på mig ansvaret och pantar skiten..=)
Även kallad Baglady..=)
jaja.. efter det åkte jag till Allum... vad kunde jag spendera dessa 300 kr på...
(ja för jag har ju en shoppoholic light gen i mig så att....)

Blev en midsommar klänning från HM för 150 kr...
NI vet väl om att typ ALLA affärer har REA nu!!!!
sen hittade jag en rosa Adidas tröja på Intersport med för 250:-... även där REA! =)
sen hittade jag ett par fula foppa dojer till Daniel som han behöver...=)
59 :- på Ica Maxi.. haha=)
även där REA... =)
sen var det hem och nana... åhhh så gott det e... hade jag kunnat hade jag sovit JÄMT!!! =)
Love it!
Daniel kom hem strax efter 17 och väckte mig då..=)
låg och mös i sängen en stund sen lagade vi maten.. mumma...=) gott va det!!!
nu har jag varit jätte lat i soffan...
ville ju tatt mig ut...!!!
jaja... en dusch och sen sova... jobba tidigt i morgon med... BLÄ!!!

Kommentera inlägget här :