Då var söndagen här...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. kl 6 i morse trillade en full Daniel in... kul..! Ändå sa jag till honom innan han åkte igår kväll.. snälla kom inte hem typ 6-7 i morgon bitti...
 
nä han skyllde på att hans batteri hade dött på mobilen och han kunde inte föra över pengar på grund av det och kunde därför inte få tag på en taxi... smart där!
 
Nu sover han ju fortfarande ruset av sig ...!
 
Jag och snuttan gick upp vid 9... åt frukost och vid 11 så la jag henne igen så nu sover hon fortfarande...
 
så nu har jag precis passat på att köra 20 min plankan... 1 min planka och 1 min vila... 30 sek av det stod jag på tårna och resterande på knäna... har ju verkligen inga muskler alls kvar i magen.. men dom kommer väl tillbaka..!
Jävla tjockismage ... med äckliga bristningar!!!
 
blä!
nä snart skall snuttan sova.. då blir det lunch... hon skall få lite mosad potatis med palsternacka och lite ersättning i det.. får se vad hon tycker om det...=)
Igår åt hon 2 majskrokar.. det gillade hon jätte mycket.. haha.. sötisen!
 
Nä.. dax att göra iordning lunchen..=)
 
 
 

Kommentera inlägget här :