Fina underbara dag...!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
..Ja oj en sån dag... var rätt lagom stressad i morse när jag vaknade... gick upp redan efter kl 8... duschade... fixade mig.. och väckte sen snuttan som fortfarande sov som en stock..=)
 
Fixade henne .. sen packade vi med oss allt och åkte till pappa vid halv 11... här skulle salladen göras... bröden skulle in i ugnen... borden skulle fixas... duken skulle på... sånganläggningen skulle kopplas in..
ballonger skulle blåsas upp... ställa fram allting... snuttan skulle få på sog klänningen... kaffet skulle kokas... ja shit... trodde jag skulle dö där ett tag av stress.. men allt ordande faktiskt upp sig och strax innan kl 13 så var vi klara och tog emot allt folk... 
 
en sån dag... så soligt och fint... och så tacksamt för alla som kom och ville dela denna dag med oss...
 
Så tacksam för all hjälp vi fick.. Underbara Pappa som tillät oss att få vara hos honom och som hjälpte oss så...
 
Underbara Svärmor som gjorde alla fina tårtor... underbara älskade systrar som hjälpte mig att duka fram och ta hand om Elina...
 
Ja gud.. älskade familj vad hade man gjort utan dom...!!!
 
Allt flöt på fint... sången vart väl sådär... men men... får se om jag visar er.. var en del som filmade när jag sjöng=)
 
Folk verkade nöjda och det var verkligen vi med...=)
 
NU BIld bomb...
 
 
Min syster fick ju detta fadderbrev av mig...
 
 
 
 
Syster (även fadder till Elina)med glad Elina... 
 
 
Jag med Elina i den fina klänningen hon skulle ha på sig... var dock för varmt för henne...=(
 
 
Alla fina paket...
 
 
Alla ljus som folket tände för Elina...=)
 
 
dom fina tårtorna som svärmor hade gjort=)
 
 
Vi 3...=)
 
Ja dagen flöt på fint.. och vid 18 så hade vi rivit tält och fått undan allt!!! Gott... då åkte vi hem med alla våra grejor... åt lite mat...
 
mums...=)
 
Nu har Daniel åkt till Olofstorp för att dricka öl men jag och Elina vart helt slut efter denna dag så hon sover och jag med snart=)
 
Natti natt
 
 
 

Kommentera inlägget här :