Fredag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
..Ikväll skall jag faktiskt jobba igen... skall bli kul... behöver VERKLIGEN pengarna då vi är fattigast i stan typ...
 
Så jag och snuttan har precis nanat en stund.. men hon ville tydligen sova vidare så då får hon göra det...
 
hon är sjukt gnällig.. och varit i 2 dar... vad är det med henne...??
 
Värmen, magen, tänder, utvecklingsfas... ja gud vet... 
 
snart blir hon ju hela 4 månader... lilla snäckan så fort det går...
 
ja då är det dax att börja med lite fast föda... DET skall bli kul.. haha!!!
 
Idag började vi dagen med att gå en liten promenad med syrran och hennes barn Ella och Albin... 
 
Syrran har fått muskelbristning i låret och måste vila.. men jag vet hur det känns.. man får abstinens av att vara still så en liten promenad fick vi allt göra...=)
 
Gick bort till ICA hallsås för att hämta ut mitt paket då med pulvret... sen gick vi bort till lekplatsen där Marie var... stannade där en stund sen gick jag hemåt.. gjorde lunch och sen somnade vi då som sagt...
 
nu är jag galet seg och tänkte ladda batterierna med en kopp kaffe... så jäkla sugen på att köra nån slags träning men antar att det får bli vila idag.. vulgär träningsvärk i skinkorna...
 
halv 8 skall jag vara startklar på staoil i Floda.. så det får bli en dusch snart..!
 

Kommentera inlägget här :