Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Så började vi dagen med att åka och tvätta bilen invändigt och utvändigt... skönt att få det gjort!=)

Efter det fick vi handlat lite och sen åkte vi ut till Stannum för att hälsa på Daniels bror och hans föräldrar...

Där fick jag skjuts av Daniels mamma hem.. och åkte sen med Marielle till boxen där det var lite tävling... var kul att titta på.. fan vad dom slet!!!

Här visar våran Instruktöt Anna hur man gör Thrusters..=)

ja efter 17 kom Daniel och hämtade mig där så jag ålte snabbt med.. fick bytt om och slängt i mig några bitar kassler...

sen off and away... idag så var det löpning på woden... vi åkte till Stonehill där mitt gamla fotbollslag skulle ha hemmamatch så sprang ju på allihopa där.. kul.. ja min tränare säger ju att jag är varmt välkommen..=) Är allt lite sugen men vi får se...

Sprang 3000 meter... alltså 3 km.. och det är då 7,5 varv där på Stonehill.. sprang på 18 min och 14 sek... riktigt useltid.. men jag kan bara bli bättre!!!!!

ja efter det var jag tvungen att kika lite på matchen... tjöta lite.. sen åkte jag hem till pappa och fick hämtat en till tvättställning... får ju inte plats med allt..=)

hem.. laga lite mat... duscha.. hänga tvätt.. ja nu är jag rätt slut kan jag säga..!

Så hej!

Kommentera inlägget här :