Inte...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Så mycket bloggande idag:)

Det var full rulle från det att jag slog upp ögonen... som vanligt i mitt ADHD liknande liv...=)

Vaknade halv 10... och insåg då att det fanns en ledig plats på 10 passet i boxen.. men jag insåg att jag aldrig skulle hinna och mina trötta ögon från gårfagens jobb sa ifrån... som tur var så sov ju snuttan bra inatt.. men ändå... så vid 10 gick vi upp.. jag badade godisen och tog på henne sen fixade jag mig själv.. och så åkte vi hela familjen bort till boxen för att kika på när både pappa och Jessica skulle träna sista Intropassdet ever... ja för nu är boxen full.. nu har dom så mycket medlemmar att dom tar inte in fler...!!! Så galet populärt är det...=)

Pappa slet och Jessica med och vi satt på övervåningen och hejade på...=)

Efter detta så ville jag hitta på nått så det blev åka in till stan och käka lite lunch.. hamnade på Cafe Kosmos... tog en ceacar sallad.. mumma...

I väntan på maten...

efter det så åkte vi och handlade och åkte sen ghemåt... ja och jag är ju rastlös som få som jag satte igång och röjde.. rendade garderoben i snuttans rum på alla kläder jag inte längre kan ha och som jag för den delen ALDRIG kommer komma i igen... hittade en del T-shirts som jag tänkte Marielle eller barnen kan ta...

tröjor som är sjukt små men som jag kom i -08 då jag var som smalast... haha.. galet liten...!

ja jag rensade och hade mig och åkte sen och pantade burkar för att sen åka till Marielle och dom för att lämna en liten påse jag samlat ihop..

svettig som en gris och sketen och sleten i väntan på att Marielle och dom skulle komma hem...

väl där följde jag med upp till vinden och fick med mig en hel kartong plus 3 påsar med kläder, leksaker, skor och annat till snuttan från Ellas tid... gud så mycket fint... herrejösses... jag var i himmelriket... 

hem och sortera allt och tvätta... WOW.. snuttan har så mycket kläder nu så det är löjligt!!!

ja jag höll på för fullt och Daniel fick göra maten samtidigt som vi föröskte natta en övertrött liten tjej.. det tog sin tid men strax innan kl 21 så somnade hon...

vid 21.30 var jag äntligen duschad och klar för idag så då intog jag soffan och satte på denna film..

 

sista Lisa Marklund filmen.. helt sjukt grym.. jag älskar alla dom filmerna..!!!!

nu är det sängen som kallar...

skall bli fint väder imorgon...

jag vill tvätta bilen.. sen halv 4 skall jag bort till boxen för att kolla på crossfit tävling sen kl 19 skall jag träna... 

åhhh vill träna hela tiden... bort med dom sista kilona nu!!!!!

PEPPAD!!!

Kommentera inlägget här :