Precis...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Varit och tränat!!

Första passet på hela veckan!!

Är ju alltid fullt nu för tiden!!

Dom skall köra fler pass efter den 20!! Gott!!

Hmm var dock smärtsamt att träna idag!

Bara för att jag varit ute och sprungit i mina gamla löpardojor 2 ggr denna veckan ( 3 gången tog jag mina crossfitskor) så har jag gått och fått Hälsporre:( har svin ont i hälen och kan inte ens gå på foten!!

Så istället för löpning idag så tog jag och rodde istället! Så jävla jobbigt!!

Tog längre tid!! Usch!

Tog för mycket vikt oxå så fick plocka av! Men ökade på Kettlebellen! Tog nu en 16 kg! Kört på 12 kg innan!

Nu ömmar hälen som fan så skall inte röra mig så mycket mer idag!

Ligger i sängen och tittar på tv och snuttan har precis somnat:)

AJ!

Kommentera inlägget här :