Shopping!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Jag åkte en sväng till Allum förut.. dels för att ta en paus i packande och en massa kartonger som står överallt i hela lägenheten och dels för att vänta på att Bettan skulle höra av sig...

Hittade då detta=)

Klänning/Tunika på HM för 75:-

Amnings BH på HM för 50:-

 

Och efter en stund svettande och frustration i provrummet så ville jag bara dö för all vikt jag lagt på mig under denna graviditet...

Så det fick bli den nyttigaste salladen på Paprika efteråt...

ÅNGEST!

Efter detta så hade Bettan hört av sig så jag köpte bullar ( där försvann min ångest haha) och åkte dit... blev tipsad av Bettan att Limit affären i Lerum reade ut barnkläder dagen till ära för våran nya prinsessa som anlänt så jag fick åka förbi där och köpte detta...

2 Bodys och en pyjamas.. allt för 160:-

Efter det var det hem till Bettan... fika lite då även Jessica var där... fick passa William lite så Bettan fick fixat sig då hon skulle iväg...

Fick en hel kasse med barnkläder oxå..=)

Strax innan 18 kom jag därifrån och tanken var att jag skulle då åka och hälsa på Madde men vi bestämde båda att jag skulle åka hem istället... kändes tråkigt då jag hade lovat Madde att hälsa på henne... men men... får ibland lyssna på min kropp oxå...

 

och skulle ju hinna handla och laga mat till mannen här hemma.. så åkte till Willys och handlade och kom hem nu för en stund sen... Daniel fick i sig mat.. som den lilla bäbis som han e.. och jag skall ta mig lite kvällsmat...

Har sjuka sammandragningar nu då jag rört mig mycket idag...

Nätterna är ju helvetiska för mig... ont som fan och tungt och att bara vända sig i sängen är hemskt...

hoppas på att få sova bättre i natt!

Skall upp rätt tidigt i morgon för att gå till Psykologen kl 10.. sen skall jag träffa Bettan och massa annat folk i Lerum för Lunch... MYSIGT!!!

 

Nä.. ha det gott!

 

Kommentera inlägget här :