Slappa söndag?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Hmmm ... Jo jag har väl tagit det relativt lugnt idag ändå:) sov morgon nästan till kl 11 snuttan älskar att sova på morgonen vilket jag är oerhört tacksam för:)

Tänkte ta en promenad med henne i vagnen upp till syrran för att mata katterna men kom inte så långt!! Hon gallskrek så fort hon kom ner i vagnen så jag fick be Daniel möta mig så gick vi hem med henne! Tydligen var hon hungrig igen!!

Jag fick gått själv till syrran och tog en extra slinga på tillbakavägen !

Sen hem och bokade upp mig på 18 passet:) silken go träning mycket teknik och bara mata samma repetion med skivstång!!

Fick även fixat mitt nyinköpta hopprep så nu jävlar skall jag lära mig att hoppa DU!!! ( Double unders = dubbla hopp) öva varje dag!!!

 

Jag och älsklingen har tittat på film och skall nu sova! Imorgon börjar han jobba igen! :( ser inte fram emot hans alarm imorgon bitti!!!

 

Kommentera inlägget här :