Kvällens träning!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag, Träning;
Är så jäkla glad över att jag kom iväg!! Jag måste återuppta det.. Jag har ju det det sitter ju där långt inne!! Har ju anmält mig till klubbmästerskapet i boxen i Lerum och för att jag inte skall skämmas ihjäl så måste jag träna mer nu.. Köra järnet nu det sista!! Vi åkte faktiskt till Partille och lättade.. Både Janne och Carl var med.. Det är ju dom som äger boxen och Carl är ju min svåger.. Vi körde lite uppvärmning sen blev det en going på 50 DU 21-15-9 marklyft ( 45 kg) , burpee Box jump 50 DU .. Klockan stannade på 9:22 min.. Vi var rätt jämna.. Jag var före Daniel.. :) vi avslutade med tabata sit-ups.. Gott!! På Lördag blir det träning i Lerums boxen och nästa vecka skall jag klämma in några pass sen tagga för KM den 28... Bara att göra det.. Haha! 

Kommentera inlägget här :