Mysig dag i snön..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja idag så slog Elina upp sina ögon redan vid 7.. Hon kommer alltid in till oss nu förtiden.. Om det så är mitt i natten eller tidigt på morgonen så vaknar jag av hennes trippande steg genom hallen in till vårat rum :) lilla hjärtat! Men i morse ville hon inte riktigt somna om trots vällingen.. Fick ju acceptera läget och gick upp med henne.. La oss i soffan.. Såg ju hur snön började yra utanför.. Var ju lite mörkt fortfarande så vi tände ljus nr 2 och kollade på Nyhetsmorgon.. Myys!! Daniel stack och tränade vid 11 och jag och Elina pälsade på oss och gick ut i snöovädret.. 

Kråkan fick åka pulka.. 

Även leka i snön..

Och leka tittut! ;) vi försökte åka lite pulka på kullen här bakom husen men det var lite för halt.. Hon fick åka från halva kullen.. 

Jag kände mig vröölsnygg med 4 stl för stora termobrallor och ett skärp som satt åt för att hålla dom uppe.. Haha!! Fäschon!! 

Mysigt hade vi i allafall och efter en timma gav vi upp och gick upp och åt lunch.. Elina skickade verkligen tallriken och höll på att sen somna i den.. Inga krusiduller där inte att få henne att sova.. Skönt! Medans hon sov tog jag hand om hemmet.. Fått en dammsugare av Daniels föräldrar då mun suger nått kopiöst dåligt!!!!! Var som ett skämt att dammsuga!!! Så skönt att äntligen fått en som kan suga!! Haha!! Lät bra!!! 

Så nöjd!! Bakade även kladdkaka då jag kände att jag faktiskt behövde socker i mig för jag var så galet trött!! Daniel kom hem.. Jag väckte Elina och så fikade vi... Skulle ju sen åka och träna kl 17... Kom ut till bilen och ser att det är punka på höger bakdäck! Kul!! Åker och pumpar det men det bara pös om det!!! Ringer Daniel i panik då jag nu hade bråttom till träningen.. Nä fick åka hem.. Faaan!! Blev så jävla ledsen!! Brast ut i gråt när jag kom hem!! Just nu krävs det inte mycket för att jag skall gråta!! Ja för er som inte fattar!! Jag är utbränd!!! Mår skit och dratt mig undan från allt och alla!!! Jobbar på att ta mig ur det själv men lutar åt att behöva söka hjälp igen! :( efter lite hysteri och tårar fick jag lugnat mig och inse.. "Får väl göra Woden hemma då" Daniel hade ju skvallrat om vad det var för nått så jag gjorde den på balkongen!! Gött!! Nu har vi ätit och jag skall natta Elina.. Fler inlägg kommer! :) 

Kommentera inlägget här :