Tjejdag i boxen..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja denna dag hade ju jag och syrran varit med och kokat ihop men trots månader av förberedelser så var jag som nollställd för denna dag.. Inte tänkt tanken på det.. Inte förberett och inte haft en tanke på den.. Haft för mycket av allt annat .. Skämdes verkligen.. Bidrog inte med ett skit!! Men jag har verkligen inte orkar.. Tar jag på mig nått mer i mitt liv så går jag käpprätt in i väggen.. Hela min kropp stretar emot!! Vill inte.. Orkar inte.. Humöret dalar.. Tålamodet.. Och jag känner mig mest hysterisk.. Men jag tog mig i allafall dit idag.. Kikade på tävlingarna.. Såg så vansinnigt kul ut och vart så arg för att jag varit dålig i veckan och hade Elina med mig.. Men men.. Njöt av alla andras slit.. 

Snyggaste minen! Var där i 3 timmar.. Stressade hem sen för Daniel skulle ha vilen och åka på julbord med hans jobb.. Men när jag väl kom hem hade han ångrat sig och ville inte åka.. Skönt det.. Slapp vi åka med Elina till hans föräldrar och jag kunde ta bilen till boxen.. Lagade tacos och åt med dom och gjorde sen i ordning mig.. 


Åkte sen till boxen vid 19.. Vi åt julbord.. Smart att jag hade ätit tacos.. Tänker nog inte alls nu för tiden.. Ja och sen var det en liten quiz som våran coach Anders hade filat ihop om just Anders.. Haha! Störd! Ja kul var det och mitt lag kom 2.. Känner honom rätt väl! Ja vid 22:30 ville syrran åka hem då hon var rätt sjuk så då åkte jag med.. Nu hemma.. Mysa med mannen min och sen sova! 


Kommentera inlägget här :