Ullared!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja igår var det äntligen dax.. Eftersom vi fick sålt V:70 som vi haft stående på Daniels brors verkstad i snart ett år så hade vi lite pengar till detta.. Ja vi fick inte mer än 4800:- för bilen då den som sagt stått 1 år, Oskattad och fått 2 st tvåor på besiktningen.. Kunde inte riktigt begära mer.. Ja jag fick väntat på Daniels mamma ... 


Så vi kom väl iväg vid 12 först..Var framme runt halv 2... Först fick jag handlat skor till lillfia.. Ett par svarta klackskor från kavat som hon skall ha på julafton.. Och ett par tofflor.. Efter det var det dax att ta oss in.. Var väl inne vid halv 3.. 
 Redo! Jag hittade faktiskt det mesta där inne.. Resterande får jag ta till helgen.. Köpte ju mest till Elina.. Köpte 1 BH till mig det var allt!! 


Vi var tillbaka vid 19:30 nån gång och mötte då upp Daniel och Elina i Partille boxen.. Daniels mamma fick sin bil där av Daniel och vi åkte hem.. Packade upp allt och fick slått in det mesta.. Äta lite kvällsmat och Daniel nattade Elina.. Gick och la oss och jag tok somnade!! Så trött!!! Nu har jag krupit ner i sängen.. Ny duschad... Önskar jag kunde säga nytränad med men nä.. Tappat det helt., men står ju mitt i ett byte av Box och en jul som närmar sig.. Får ta tag i det efter jul och nyår.. Bättre kost och mer träning!!! Bort med dessa extra kilon!! Nu lite Sons.. Så nöjd med att hinna kika på det igen.. 

Kommentera inlägget här :