Veckan som gått..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag har som vanligt varit kass som fan på att blogga i veckan..vi har haft sjukt mycket på jobbet.. Och där är det kaos för ombyggnad så man har varit helt slut när man kommit hem för det har bara varit katastrof.. I Måndags efter jobbet var det handling och matlagning sen slå in julklappar.. I Tisdags var det ju julbord med jobbet på Oakleys.. 

Det var riktigt trevligt.. God mat.. Bra underhållning och gott att dricka.. Var hemma vid midnatt och var rätt seg i Onsdags.. Och mega mycket att göra.. Usch.. Helt slut igår.. Var barnvakt för Ella och Albin., dom var här först.. Lekte med Elina.. 

Sen körde jag hem dom och nattade dom.. Åkte sen hem.. Helt slut!! Idag jobbade jag ju tidigt.. Så sjukt trött.. Fick julklapp från jobbet.. Gött!! Imorgon är det jobba tidigt sen åka och fira lillsyrran som fyllde 16 år i går.. Nu är det sova som gäller.. God natt..





Kommentera inlägget här :