Barnfri!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Åhh lilla snuttan är hos Farmor och Farfar fram tills imorgon och jag saknar henne redan!!!

Mammas älskling!

Har precis kommit hem från kalas och sen soundcheck på roadrunners ute i backa...

Spelning ikväll och Daniel skall följa med för att fota oss lite med systemkameran..=)

Skall bli kul...

galet trött nu bara...

Jobbade igår kväll och eftersom Daniel varit borta och åkt bil så länge så var inte han pigg på att gå upp i morse.. så strax innan kl 9 imorse fick jag gå upp och ta hand om Elina som vanligt... så jävla trött på det så jag spyr... imorgon får jag ÄNTLIGEN sova ut!!!!

Skall hem till mamma vid 12 typ sen träna kl 13.. så efter det får jag träffa Elina först...=(

Varit hemma hos Daniels föräldrar på kalas då hans mamma fyllde år igår... 

 

Elina på väg dit...=)

Där bjöds det på hemmagjord smörgåstårta som Hans mamma hade gjort.. tog bara en bit.. men som vanligt.. min mage pallar ju inte fiber, fullkorn.. ja.. mat över huvudtaget.. så fick ont i magen och på soundchecket höll jag på att dö av magont.. så vi fick åka hem.. nu efter ett toabesök mår jag betydligt bättre...

Gosat ner mig i sängen klädd så här.. ladda batterierna för kvällens spelning med lite frukt... 

Igår innan jobbet bjöd jag hem Daniels föräldrar .. dom skulle passa Elina fram tills Daniel kom hem plus att jag hade massa köttfärs som jag skulle göra tacos av över så dom fick komma hit och hjälpa mig äta det.. mysigt...

mätt i magen stack jag och mötte Jessica i Floda så stack vi till jobbet...

nä.. vila nu...

hinner se början av Melodifestivalen innan jag sticker sen.. GÖTT!!

 

Kommentera inlägget här :