Efter jobbet..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

. Idag så tänkte jag åka förbi mamma..

Men då jag skulle bli intervjuad kl 13 och det inte var någon som svarade hos mamma när jag ringde så kände jag att jag hellre åker hem till henne imorgon istället..

Jag åkte och handlade snabbt och tog intervjun i bilen efteråt.. Satt 40 min i telefon..

Mer om det i nästa inlägg..

Kändes bra i allafall:)

Åkte hem och gosade med min älskade dotter.. Som jag saknar henne på dagarna.. Att jobba i all ära men jag saknar våra dagar ihop.. Mammas prinsessa.. Som hon går nu.. Så duktig..

Vi tog på oss och gick bort till lekplatsen..

Jag njöt i solen och Daniel tog en liten sväng på cykeln..

Elina fick gunga.. Åka rutchkana och gick omkring:) fisen!

Efter det var det hem och sova lite.. Så trött..

Sen upp och byta sängkläder.. Laga middag.. Byta om och åka och träna.. Bra dag:)

 

Kommentera inlägget här :