En sån dag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Rätt sleten nu..

Ligger i soffan med några bitar naturgodis och en cola Zero..

Precis lagt Elina.. Jag hoppas hon somnar..

Tyst nu i allafall..

Mammas älsklingstjej!

Vi sov alla 3 till kl 10 i morse..

Så jäkla gott!

Välbehövligt!

Upp och äta frukost sen fixa sig för bröllopet..

Mer om det i nästa inlägg..

Jag var ju hemma vid 15..

Bytte om och vi gick ut på gården lite.. Elina fick gunga:)

Sen upp och Daniel och Elina duschade..

Jag åkte upp och handlade snabbt.. Hem och förbereda maten och avnjuta en öl så länge.. Gott!

Vi grillade på balkongen.. Inte gjort det i år ännu.. Så jäkla gott!

grillad fläskfile, grillade champinjoner, bakad potatis med egen gjord räkröra, citron, advokade och gurka=)

En bra Lördag.. I morgon skall jag äntligen få träna.. Sen är det kalas för systersonen som fyllde 17 i går..

Härlig helg.. Snart sängen för mig dock...

 

 

 

Kommentera inlägget här :