Imorgon...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Efter jobbet tänkte jag åka förbi min älskade mamma..

Då hon åter igen tuppade av i går och fick åka in till sjukhuset och stanna över natten..

Denna gång åkte vi systrar inte upp då vi hade kontakt med mammas assistent i stället som var på plats.. Pratade med mamma förut idag och då lät hon pigg.. Kändes skönt.. Hon fick ju komma hem på förmiddagen igen.. Tänkte åka dit imorgon och säga hej..

Fast kl 13 så kommer telefonen ringa då tidningen Wellness äntligen hört av sig.. Skall intervjuas imorgon så får se hur det går:)

Nu skall jag gå och lägga mig.. Elina verkar pigg som en mört då Daniel la henne när jag sov mellan 16-17.. Smart.. Då är hon vaken till typ 22-23 ikväll igen.. Orka!!

Imorgon måste Daniel hålla henne vaken längre på dan.. Så enkelt e det.. :)

Trötta mamma=)

Kommentera inlägget här :