Dagens träning!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag, Träning;
Känns förjävla gott att få ha kört en tvådagars av träning.. Dock något öm i axlarna från igår men det var bara att bita ihop! 
Teamwod.. Vi skulle vara 3 i varje team men vi var ojämnt så vi fick köra 2.. Vi körde fan skiten ur oss.. Var grymt stolta.. Kom ju fan nästan bättre till än dom som var 3 st.. Slutade på 3728 meter och hann 3 varv plus 18 reps på 4 .. Var vi stolta över:) 
Trots mina 4 kg plus och 4 cm plus runt magen så känner jag mig inte äcklad av min kropp.. Visst behöver jag gå ner lite till men som min vardag ser ut så finns inte tiden just nu.. Jag är stark.. Jag tränar 3-4 pass i veckan.. Och försöker äta hälsosamt fast med en liten guldkant i vardagen.. 

Jag är världsbäst på fula poseringar.. Haha.. Jag är 34 år och fött barn!! Jag är fan stolt över min kropp!!! 
Hell yeah!



Kommentera inlägget här :