Kvällens träning!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag, Träning;
Fan!!! Stång idag med.. Men idag gick det ändå bättre.. Trots att jag som vanligt var sist av alla och hade vrål ont i handlederna efteråt så kändes det gott!!! På styrkedelen tog jag bara 34 kg på stången.. Det var egentligen alldeles för lätt men men.. I Woden tog jag bara 25 på stången men det var mer än många andra!! 

Jag tog mig igenom den på 9:51 min.. Som om inte det var nog så ville coach köra Death by thrusters efteråt.. Då ville man ju bara dö.. Men där tog jag mig fan längst.. Tig mig igenom till 11 och hade nog fan fixat 12 men hela kroppen sa ifrån!!! Dom flesta gav upp efter 10 så det kändes gott!! 

Heja mig!! Ja vid nyår går ju den årliga klubbmästerskapet av stapeln.. Jag har anmält mig.. Varför? Ja jag är väl lite lätt dum i huvudet!!! Haha!! Första och säkert sista tävlingen jag gör!!! Skall bli kul! 

Kommentera inlägget här :