Gårdagen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Igår var det ju Lördag.. en kort sammanfattning av dagen var träning kl 11.. efter häng i boxen.. handla till mina 2 'lsklingar där hemma som skulle tillbringa kvällen utan mig..hem för dusch och låta Elina somna gott brevid mig... slappa lite sen och göra mig i ordning...
 
Jag och syster LInda var bjudna hem till Carin våran tatueringstjej som skulle ha en liten tjejkväll hemma hos sig i Floda..
Gud så mysigt... sånt gör man ju inte för ofta... det var så grymt trevligt och mysigt!!!
Att få äta gott.. sitta och tjöta massa.. skratta.. och kika på melodifestivalen! =)
Fantatsiskt...
sånt måste man ju göra oftare.. jag var nykter och körde men så kul det var ändå...
åkte hem strax efter 23.. alldeles lagom...
 
körde hem LInda och åkte hem och la mig.. =)
 
Jag tänker bestämt ha en liten tjejkväll här hemma nu i Mars.. bjuda hem lite tjejer på taco mys och bara tjöta skit och ha det gott.. fantastiskt mysigt...=)
 
Får jag styra upp..
 
=)

Kommentera inlägget här :