Gårdagen!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja självklart började vi dagen med go träning i boxen.. Daniel tränade kl 10 och jag kl 11.. Efter det var det ju mingel och dusch där sen åkte jag med Linda till Frölunda torg.. Elina fick följa med sin pappa till till hans föräldrar.. Det blev lite billig shopping där.. Hittade 2 par svarta byxor på Gina tricot för 99 :- /st och sen ett linne för 49:- och en långärmad tunika för 69:- inne på NewYorker 
Det kallar jag billig shopping... Sen blev det även lite underkläder på Cubus.. 3 för 2.. 
Och ett par strumpbyxor till lillfia för 30:-
Sen gick den stora summan till MM sport.. Nya shakers för 69:-/st och lite bars plus proteinpulver till Daniel.. 
En snabbis på systemet sen var jag klar.. Helt slut.. Mor Ica för storhandling sen äntligen hem.. Packa upp allt och laga Middag.. Daniel och Elina kom hem och vi åt god mat.. Nja köttet blev så där men blomkålsgratängen blev kanon! 
Skulle egentligen åkt till Marie sen för lite tjejsnack.. Dricka och utgång men hela min kropp sa ifrån.. Så trött!! Blev hemma i soffan istället.. Nu har jag nattat Elina och blev så vansinnigt trött av det så jag fick gå och lägga mig.. Så natti natt!!





 

Kommentera inlägget här :