Halvsjuk!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja denna tjockhet i halsen och trötthet i kroppen.. Vad e det?? För sjuk för att träna men samtidigt inte för sjuk för att bara ligga och vila.. Hade inte Elina varit så pass sjuk så hade jag ju jobbat imorgon men istället får jag vara hemma med henne.. Hon är jätte gnällig på nätterna och i natt hade hon hostat så hon spytt!! Stackars lilla älsklingstjejen!! Hon vägrade sova middag idag så hon var så trött vid middagstid.. Höll på att somna när vi åt.. Daniel stack ju till boxen förut vid 15.. Då passade jag och Elina på att göra chokladmuffins.. Snuttfia fick slicka av slickepotten efteråt.. Det gillade hon!!

Muffinsen blev sjukt goda.. Jo jag vet skall inte äta sånt.. Men är man sjuk så e man! :) mina 5 kg plus är inte så smickrande men men!! Kämpar vidare!! 

Kommentera inlägget här :