Veckan som gått...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag, Träning;
Det är redan Torsdag och imorgon är det äntligen Fredag... 😃 Det gillar vi! I Måndags var det jobb sen åka direkt till Floda för rep.. Vid 19 åkte jag hemåt och Daniel stack till boxen.. Käkade och nattade Elina.. Tisdag var det jobb.. Matlagning och sen träning 18:30 

En go parwod som jag körde ihop med Kajsa:) 

Spände lite med pojkarna efteråt:) i Onsdags var det jobb och sen storhandling för att sen åka hem och laga mat och ha en mysig kväll hemma.. Skönt! Laddade för dagen så jag jobbat tidigt.. Var så trött i morse då kl ringde.. Blä! Upp och ta på sig och åka till jobbet.. Tog mig igenom dagen och sen var det hem för att äta lunch hinna vila en stund och sen åka och hämta lilltjejen.. Hon ville vara cool som mig i solbrillor.. 


Sötfia!! Jag var inte alls lika söt.. 

Väl hemma röjde jag med att sortera skräp.. Och ta ner allt som inte Elina använder längre till källaren och lagade sen mat.. Örtbakad torsk i ugnen.. Satan vad gott det va!!

Sen åkte vi och tränade.. Jag tränade 18 och Daniel tränade 19 men då åkte jag hem med Elina.. 

Idag övade vi mycket HSPU.. Kul.. Aldrig gjort strikta innan så det var riktigt gott att sätta dom.. 

Nu är jag nerkrupen och allt är förberett för i morgon så natti natt! 

Kommentera inlägget här :