Julen!

publicerat i Allmänt;
ja jag kan ju börja med att jag numera är 30!! =)
hade en riktigt mysig 30-års dag=)
var ju min första lediga dag på min julledighet så halv 7 på morran ringde mobilen.. mina jobbar kompisar som skrek GRATTIS!! i luren.. =)
Daniel skulle ju jobba så han gick ju upp pussade mig grattis och åkte.. jag tog en sovmorgon till kl 10.. sen kom min kära far plus hans fru och min lillasyster!
var underbart att få träffa dom... och att dom kom för att se hur jag bodde... fick en sjukt fin Jimmy choo väska av min pappas fru!
grymt snygg!!!

jag åkte med dom och kika lite på marker , områden och tänkbara hus..
För nu e det ju bestämt att dom skall flytta hit!!! TJOHO!!!!

efter det blev det en sväng till Lerum handla dom sista julklapparna!
sen ta TÅGET hem...
vill köpa bil NU!
fick fixa mig sen kom Daniel hem!
vi blev hämtade av hans pappa och åkte sen till Novotel där pappa och dom stannade ett par nätter!
på vägen fick jag en present av Daniel.. har ju redan fått en massa av han men fick nu ännu en sak..=)
TOKGO!

väl på Novotel var ju syrran där med sin familj plus pappa och dom.. vi käka och drack gott.. var riktigt mysigt...
Systra min och jag=)

GOD DRINK!!

Jag och Daniel fick ju skjuts hem av Linda och dom... var lite rund under fötterna kände jag.. haha
slocknade som en liten gris och var tacksam för en fin födelsedag=)
På Onsdagen så blev det en go sovmorgon!
sen fick Daniel åkt och hämtat bilen.. fick bytt julklappar med Marie, Daniel fick även köpt julklapp till sin mamma jag passade även på att boka frisör tid på nya K-studio i Lerum så dit skall jag på Söndag och färga och slinga håret!! Underbart!!!
sen blev det en sväng till Allum till Max där hela la familia satt och käka så vi joinade dom..=)
sen bidde det systemet för att bunkra upp..
och handla julmaten sen hem en sväng för att sen åka till Linda för en uppesittarkväll.. Bingo spel och lite julmat... avslutade med att kika på filmen Bruno...!! Mycket sjuk film!!!
sen var det ju självaste julafton!!!
Grannen var klädd
Syns inte så bra men men..=)
sen bytte jag och Daniel julklappar!
Han fick lite krämer till ansiktet, en fin poetisk kylskåpsmagnet=) sen en go morgonrock med goa tofflor till!
jag fick en skit snygg KLOCKA!!!
SÅ SNYGG!

Sen öppnade jag även Maries paket=)
Ett grymt spel och en fin scarf!

jag gjorde mina ägg packa ihop alla julklappar och sen åkte jag och Daniel och hämtade upp mamma!
sen vidare till Marielle..=)
var som vanligt en mysig jul och det var härligt att ha Daniel med mig!!!
åt gott och jag fick faktiskt en julklapp vilket jag inte hade räknat med.. vu vuxna byter ju inte!!
men fick en grymt snygg Donnakaren new york väska av min styvmamma..!!!
Alltså den understa!!
syns inte så mycket men e grymt snygg!!!
ja vi åkte ju sen vidare till Daniels föräldrar där vi fick risalamalta och även där var det ju paketöppning.. hade köpt en stor korg full med olika kaffe och te sorter plus en massa choklad i till dom!! jag fick ett jätte fint halsband och 4 stora svarta goa handdukar!!!
Halsbandet!

efter det åkte vi vidare till Daniels bror michael..!!
även där var det paketöppning... Daniel fick en skit snygg handduk av dom!
först efter midnatt åkte vi hemåt.. körde hem hand föräldrar sen åkte vi hem.. jag klörde ju men Daniel hade ju druckit hela dan så han var ju lite små seg.. jag var sjukt trött jag med och varit allergisk hela dan.. mot vad vet jag inte.. nyst och snorat HELA dan.. så jag var helt slut!!!!
somnade som 2 grisar!!!
I morse åkte Daniel för att köra fyrhjuling.. jag donat jag.. packat upp alla julklappar rensat och slängt skräp och tvättar!!!
ikväll blir det party!!!!
blir nog utgång i Lerum bland alla fjortisar.. men men..!!
kul skall det bli.. ha det gott mina vänner!

Kommentera inlägget här :