halloj!

publicerat i Allmänt;
Japp.. Tisdag.. solen skiner och jag skall snart sova lite middag=)
Helgen har rullat på.. varit HELT LEDIG!!!

det var en skön känsla kan jag lova!!!
I Fredags skyndade jag mig från jobbet.. drog en halvtimma tidigare..
åkte snabbt till systemet sen skynda hem för tvättiden började kl 16.. till min stora förvåning och glädje var Daniel redan hemma då.. hade redan lagt i en tvätt och även äntligen efter 2 månader satt upp knivhållaren på väggen!!! Ibland så!! haha..=)
vi drog iväg till jysk.. jag köpte gardiner.. sen åkte vi till Allum.. jag letade förbrilt efter dukar!!! vanliga vita små runfa dukar finns ju FAN inte.. alla e stora dukar!!!! nån som har bra tips på nån affär som har det!!???
vi stor handlade och köpte mat för 1400!!! så nu har vi .. !!
hem.. fortsätta tvätta medans Daniel fick sätta upp gardin stänger.. och jag strök gardiner.. lagade sen Tacos..
var en rätt stressig Freags kväll men det var skönt när allt var klart sen!!!
så nu e jag hel nöjd!!!=)
Måste dock ringa målarn för räkningen på 4050 kr kan aldrig stämma!!!!! Wallenstam skulle ju betala en del ju!!! så ännu e inte denna historia ur mitt liv!!!! *MORR*

Lördagen.. var det upp ganska tidigt.. kl 11 var jag i Lerum vid vattenpalatset.. första gången för inomhus träning med fotbollen.. detta skulle ske med handskar och mistlar!! BOXNING!! var ju några år sedan jag tränade det sist.. gjorde det rätt mycket då.. Hon som hade passet körde skiten ur oss.. jag var helt SLUt i armar och själ efteråt.. skakde som ett litet asplös i mina armar.. visste att jag skulle ha ont  dan efter!!!!.. bara att köra bilen hem efteråt var tufft!!!
men så skönt det ändå va att ha tränat så hårt.. var ju dyblöt av svett!!
Fick sparkat upp Daniel som fortfarande sov när jag kom hem!!
färgade håret på oss... sen duscha coh åkte till Allum.. hittade en klänning, en kofta , en halsduk och ett par vantar till mig... Daniel köpte en tjock tröja och en halsduk han med.. provade en jacka jag.. gud så snygg den va!!!!!!
VILL HA!!!!

ja efter jag drömt en stund så åkte vi hemåt... dax att förbereda.. skära grönsaker, hälla upp all snacks.. ta på sig=)
GOTT!!

Försten som kom var Daevlin.. (David)
inte träffat han på år och dar.. var grymt kul att han kom!!!
Jag och David=)

sen trillade ju folket in..=)
var sjukt kul=)
vi dansade och sjöng...=)
Hade GRYMT KUL!!!

Strax efter midnatt åkte Daniel och några till in till stan.. jag stannade kvar hemma dels för att jag var trött och dels för att ta hand om alla disk och så..
så jag började röja lite..
var ju kvar lite folk..
men dom flesta åkte hem och strax efter 1 åkte sista.. då hade jag redan städat allt och diskat allt.. så då kunde jag krypa till kojs.. GOTT!!
var riktigt skönt att få sova!!!
Daniel trillade in halv 5 på morgonen lagom nykter.. haha
han var inte häftig på Söndagen=)
vi gick upp vid 12-13.. duschade och tog på oss.. åkte till Hulan.. skulle på släkt middag hos Daniels kusin.. överaskningsmiddag för hans farmor.. var trevligt..=)
efter det svängde vi förbi Maries lägenhet.. den var ju super fin!!!!
sen var det hem.. lägga oss i soffan och bara dö typ.. var sååå gott.. såg på film och bara mös ihop..=)
Igår var det tillbax på jobbet igen... *suck*
efter jobbet var det hem.. ta hand om en tilltuffsad katt som vart i slagsmål!!
stackars liten.. fick duschat han och tatt hand om han!!!
sov en sväng.. och fick kikat på en grym serie som jag fick på dvd av Daevlin.. "GLEE" heter serien.. den e grym!!! redan sett alla 7 asvnitt som jag fick av han.. vill se resten NU!



grym musik!!

ja.. vi tillbringade kvällen hemma hos Daniels mamma.. för hon var själv hemma.. så hon bjöd oss på mat sen låg jag under filten i soffan och glodde på tv.. gött!!
idag e det möte.. så jag tänkte jag skulle nana lite nu sen göra mig i rodning för det!!
hämtade ut våran tavla idag på mig och Daniel.. blev så fin så!!!! skall byta ramen jag hade köpt bara den var ju för liten insåg jag.. haha.. sen skall den upp på väggen=)..
Ha det gött nu vänner.. pöss



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Grym fest va det.. snyggt du fixat med gardinerna tycker jag ;) as ball film!!!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

hoppas inte alla filmerna ligger ute på youtube!? :O

Kommentera inlägget här :