Måndag eller Söndag???

publicerat i Allmänt;
Känns ju faktiskt som en Söndag idag men e ju faktiskt Måndag!!!!
Gott det betyder att det bara e 4 arbetsdagar denna veckan!!!
Idag var en riktig go dag.. låg i sängen och drog mig till halv 12 typ.. sen upp och då var frukosten framdukad.. mmmm
sen var det diska, bädda och dammsuga... sen kom Marie hit... vi gick rundan här hemma och jag tjöta så jag blev alldeles andfådd och fick tryck över huvet av ren ansträngning.. haha...
alltid lika underbart att gå ut och gå med min snutta!!!
Marie och hennes svägerska Eleine planerar ju en tjejkväll nu snart blir antagligen helgen efter löning...
jag e sååå sugen.. vill dansa!!!!!
var längesedan nu!!!!
blev en fika i Allum efter promenaden... en god kyckling bacon sallad på "mamma mia"


Den e sååå god!!!
En laktosfri latte på det... älskar att dom har laktosfri latte..=)
Mumma..=)
Efter det gick vi till Ica för att handla lite... fördela nytta med nöje..=)
Kom nu hem och nu skall det tvättas... skall slänga in 2 maskiner sen åka till Daniels bror och hämta bilen...
sen hem och fortsätta med tvätten.. sen skall det lagas mat...
fläskfile med potatis i ugnen..
gott..
i morgon e det jobb igen.. segt!!!
Men efter jobbet e det GYMMET!!!!
YES YES YES!!!!
LÄNGTAR!!!!


Kommentera inlägget här :