Tisdag kväll...

publicerat i Allmänt;
...
DHW visas på tv... jag e nyss hemkommen och även en snabbdusch har hunnits med...=)
Har ju jobbat och sen varit på Föreläsning ...
det var en Präst som föreläste... trodde faktiskt det skulle handla lite mer om sorgarbete för nån som är sjuk inte för någon som redan var AVLIDEN....
Det var så ledamt och deprimerande så det var bara hemst att sitta där i 2 timmar!!!
Visst var det nyttigt och alla har vi ju varit med om sorg i sitt liv...
jag har haft oerhört mycket sorg i mitt liv och det har bara format mig till en person med oerhärd empati för mina medmännsikor.. jag vet hur det är att må dåligt.. jag dömer aldrig nån för att en person beter sig illa mot mig jag tycker alltid synd om dom istället.. för jag VET att en männsika som beter sig illa det e en person som inte mår så bra.. som måste hävda sig själv genom att trycka ner andra...!!!
DUMSNÄLL.. kan man även kalla mig..=)
Därför som jag alltid hamnar i relationer till både killar och vänner där dom lätt kan trycka ner mig och behandla mig illa medans jag bara lutar huvud åt sidan och tycker synd om dom istället för att ryta ifrån....
Hmm...
Nog om det... Föreläsning var ändå bra men oerhört sorglig.. fick ju en bara att tänka på den dan då min Mamma faktiskt skall gå bort...=(
Den dagen kommer vara tung även fast jag har sörjt min mamma i så många år...
men den dagen hon går bort kommer det klara vara så självklart...=(
***********
Jag sitter nu med mensvärk vilket jag nog aldrig varit så glad för att få uppleva... levt med oro i kroppen och väntan på denna hemska smärta...
oro för att nått skulle levt inom mig.. men nu e det motbevisat och det e jag SJUKT glad för.. även fast jag skrev ett inlägg för ett tag sen om min längtan till det så har ändå mitt förnuft kommit ikapp mig som fått mig att inse.. att jag gott och väl kan vänta.. finns annat jag kan fylla detta tomrum inom mig med...
Jag är inne i en slags livskris och en depression där jag famlar i mörker efter nått att grappa tag i ...
jag söker därför olika redskap som kan fylla mina tomrum inom mig.. men det finns andra sätt jag kan fylla dom på...
TRÄNING.. TRÄNING och ÅTER TRÄNING.. plus massa kärlek från min älskade Daniel och VÄNNER!!!!
Älskar mina vänner.. och hoppas på att få se dom alla till helgen!!!
Alldeles för längesedan nu!!!
nu skall jag slappa vidare i soffan...
har tänkt en hel del idag... tänkt på att återuppta en sak i mitt liv... saknar det och tänker på tiden då jag var som mest aktiv i det... det var DET som fyllde mitt tomrum  den gången.. det var som terapi för mig då jag gick igenom en mycket tuff seperation....
jag vill i allafall prova på det igen...
så i morgon skall jag nog ta mig till FOTBOLLSTRÄNINGEN!!!!

Är DERBY på Torsdag mellan Stenkullen och Lekstorp...

det skall jag kolla på!!!!

Jag har ju tampats ett tag nu med min självkänsla inför fotbollen... jag har pissdåligt självförtroende när jag kommer ut på plan.. dels därför jag tatt en paus i det.. plus alla mina allergier så klart men jag vill ändå ge det ett försök.. får se hur jag gör...=)
Nu får ni ha det så gott vänner...
från ett miffo...

Kommentera inlägget här :