Valborg

publicerat i Allmänt;
Är det idag....
jaha vad händer då??.. Daniel vill inte in till stan för det kommer vara för mycket folk där inne för hans smak.. kan jag ju hålla med om lite men FAN vad tråkigt att bara sitta hemma... i morgon skall jag ju träffa tjejerna och parta lite.. skall bli grymt kul=)
på Dan i morgon skall vi äntligen repa med bandet... =)
Min farbror har ju varit bortrest i en månad men nu är han äntligen hemma igen så nu skall vi samlas igen... =)
Trött jag e nu...
jobbade ju 6-11 idag.. gott med kort dag... får det gärna vara fler av.. inte för att jag jobbar så mycket längre en vanlig dag (6-12.30)
efter jobbet blev det gymmet...
har ju insett att jag skall ju springa Vårruset den 10 Maj och det e ju för fan bara 1,5 vecka kvar... HALLÅ!!!!
Måste ut och LÖPA!!!!!

Så det blev stenhård löpning på bandet....
körde några km där och svetten spruta om mig...
jag skulle egentligen träffa Jessica A kl 12 för då slutade hon men hon blev sjuk och fick åka hem från jobbet istället...=(...
Så blev ingen Sushi lunch dejt =(
Jag tog det lungt på gymmet istället och duscha och åkte till Partille och köpte med mig Sushi hem istället...
jag var fortfarande KNALLRÖD i fejan av träningen...
Något ansträngd i omklädningsrummet..=)

Gott var det med Sushi i allafall..
nu skall jag läsa lite fler bloggar sen VILA!!!

Får se vad som händer ikväll..
Hoppas ni får en trevlig Valborg..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Jag ska också springa! Vi kanske ses där!! :)

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Gott Karin... det hoppas jag...=)

Kommentera inlägget här :