Blåbärsplock..=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. japp då har man plockat en låda blåbär då..=)
tänkte baka en blåbärspaj senare..=) NU orkar jag fan inte..
så trött..
somnade säkert inte förrän kl halv 3 -3 i natt och sen upp kvart i 8..
och jag slumrade ju till lite i soffan förut men jag är ändå som en klubbad säl..=(
var hemma hos Linda vid halv 3 förut.. så gick vi ut i skogen och plocka..=)
Fina händer vi hade efteråt eller hur..? =)
efter plocket så åkte jag och handla så jag kan baka paj och sen hem.. fixa mat.. Daniel hade förberett lite..=)
sen har vi käkat och nu vill jag bara lägga mig och slappa lite.. läsa min BOK!!
sen skall jag baka paj...
hade behövt tvätta.. men var fullbokat idag men skall se om jag inte kan smyga ner lite senare och tvätta..=)
väntar svar från folk om det blir nån Danmark resa i morgon eller inte..
vi tänkte ta bilen över och åka till skagen...
får se om vi får ihop folk till full bil bara annars skiter vi i det!! =(
nä.. visar bild på pajen sen.. ha det

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Hoppas ni får ihop folk..



Jag och Tommy tänkte ta bio imorgon, för de biljetter jag fick kom idag med gällde vara mellan måndag och torsdag och på torsdag får vi ingen barnvakt. Så vi boka biljetter idag, men kolla inte med er för att ni skulle över till Danmark. Men blir det ingen kommer vi på 18.20 i salong 3 på Bergakungen imorgon ;) Kram

2:a kommentar, skriven , av Marie:

.... och bjud mig på paj!!!!!!!! ;)

Kommentera inlägget här :